Telemarketing
Behöver ni hjälp med telefonförsäljning eller besöksbokning?
Win-Win Säljkonsult AB utför konsultuppdrag inom både telefonförsäljning och besöksbokning.
Jag hjälper er med telefonförsäljning eller besöksbokning, oavsett om det sker på ert eller mitt kontor.
Besöksbokning
De flesta säljare ringer så kallade ”kalla samtal”, det vill säga samtal som är tänkta att leda till besök hos potentiella kunder för att få presentera och sälja in sina produkter eller tjänster. Dessa samtal är en nyckelaktivitet för att lyckas väl i sitt säljarbete.
Få hjälp med er besöksbokning och spara värdefull säljtid som istället kan läggas på kundbesök med högre resultatpåverkan.
Jag har en gedigen erfarenhet av hur man kan lägga upp samtal inom besöksbokning som skapar det intresse som behövs för att man ska få lov att komma ut och träffa kunden.
Jag har genom åren ringt mer än 100.000 samtal till både privatpersoner och företag!
Välkommen att kontakta mig!
Telefonförsäljning
Win-Win Säljkonsult AB utför telefonförsäljning åt företag och organisationer efter önskemål och behov oavsett enkelhet eller komplexitet i det som ska säljas.
Att sälja per telefon är ett effektivt sätt att sälja på. Antalet kundkontakter vida överstiger säljbesök ute hos kund.
Jag har genom åren ringt mer än 100.000 samtal till både företag och privatpersoner.
Välkommen att kontakta mig!
Utbildning i ”Intresseväckande besöksbokning”!
De flesta säljare ringer så kallade ”kalla samtal”, det vill säga samtal som är tänkta att leda till besök hos potentiella kunder för att få presentera och sälja in sina produkter eller tjänster. Man har inte lång tid på sig innan den potentiella kunden bestämt sig för om du är intressant att lyssna på eller inte.
Hur skapar man då det intresse – som behövs – för att få lov att komma ut på besök?
Om man blir skickligare på besöksbokning – att få ut mer av någonting man redan gör idag – och behåller de andra nyckeltalen (avslutsfrekvens och snittorder) så kommer man öka sin försäljning.
Win-Win Säljkonsult AB hjälper er med utbildning i ”Intresseväckande besöksbokning” – hur man kan lägga upp dessa samtal samt innehåll och struktur av dem.
Läs mer under Säljutbildning.